~::Muhammad FiQry's FotoPage::~

By: Hasnida Hirudin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Thursday, 9-Mar-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Balik Kampung

dah terlepas
lariiii.............
main dgn sepupu
View all 12 photos...
Pada 04 - 05/03/2006 Fiqry balik ke Kuala Pilah (kg suami). dah sebulan jugaklah Fiqry tak balik sana. Mana taknye ayah Fiqry sibuk bekerja jeee. Masa Fikry kat sana bukan main seronok dia macam terlepas dari kandang jee. Asalkan lepas keluar jee mesti pergi kejar ayam, kambing dan lembu pun ade. Langsung dia tak takut.


Tuesday, 28-Feb-2006 01:57 Email | Share | | Bookmark
AKSI FIQRY CUKUP 1 TAHUN

Fiqry dgn keretenyee
 
 
View all 13 photos...
Fiqry dah pun umur cukup setahun. Makin besar makin nakal dengan gelagat dia. Alhamdulillah anak Ibu membesar dgn sihat. Fiqrylah penawar jantung hati Ibu.


Friday, 24-Feb-2006 01:57 Email | Share | | Bookmark
aKsi FiQry memBuka haDiah

haa.. angkat letak kat tengah
bukak satu-satu sayang
Opah pun turut sama jugak
View all 18 photos...
Tengok tu bukan main seronok Fiqry membuka hadiah Harijadi dia. Sampai muncung-memuncung ade jugak sampai nak duduk atas kotak. Pandai pulak tu dia bukak hadiah. Apa-ape pun bukan hadiah yang Fiqry hendakkan tetapi kehadiran kawan-kawan serta saudara mara yang datang meraikan harijadi Fiqry hadiah yang paling bermakna buat dirinye. Terima kasih Fiqry ucapkan


Tuesday, 21-Feb-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
BirtHday Muhammad Fiqry

 
 
 
View all 9 photos...
Bukan main seronok Fiqry bila ramai yang datang ke rumah hari tu. Tapi sayang gambar kek harijadi dia tak sempat nak tangkap sebab kemera tertinggal kat rumah neneknye, Pak Ngah datang lupa nak bawak sekali. Kek Fiqry taja oleh Pak Longnye, Kek Lion King lagi tuuuu. Macam perli jeee mana taknye Fiqry ni garang macam rimau nak menggigit jeee paling suka tarik rambut orang..............


Monday, 20-Feb-2006 01:05 Email | Share | | Bookmark
Harijadi Muhammad Fiqry yang Pertama

Hari ini harijadi anak kesayangan Ibu. Dah setahun berlalu cepat betul masa berlalu rasa macam baru je lagi Ibu bersalinkan anak Ibu. Dah besar dah dan makin nakal dengan telatahnye. Hari ini ingat nak bawak kek coklat ke sekolah tapi tak sempatlah pulak sebab sibuk mengemas rumah. Pada hari sabtu 18/02/2006 Ida dah buat birthday party untuk dia bukan main seronok lagi Fiqry sebab ramai orang datang kerumah. Sehari suntuk lah dia tak tidur. Kepada yang hadir pada hari itu Ida mengucapkan terima kasih banyak-banyak sebab sudi hadir. Semoga anak Ibu membesar menjadi insan yang berguna dan sihat-sihat selalu.

Gambar pada birthday parti akan Ida upload kemudian sebab tak sempatlahhhh


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net